>merhaba

>hep özenirdim blog yazan tiplere. ne buluyolar ki yazıyorlar derdim. bugünlerde bi heveslendim. genelde herşeye heves eder sonra da sıkılırım. büyük ihtimalle bu blog olayı da öyle olacak benim için. kimbilir belki de sıkılmam. merhaba bile dedim bloğa, belki de çok kıymetlim olur bilemedim şimdiden. kimi zamanlar çok dolu hissediyorum da insanlarla paylaşmak yetmiyor. evet ben dolup dolup kimseyle paylaşmayıp bloglara ya da kağıtlara boşalan insanlardan değilim. gayet de paylaşıyorum dostlarımla falan. ayrıca gerçek dostları varken kim saçma sapan kağıt parçalarından medet umar di mi? herneyse yetmedi demek bana dost meclisi, bir de buralarda şakıyayım dedim. ne derece hayırlı bir kararmış görücez. belki döker döker de içimi, ilerde ders alırım bu hallerimden. olur mu olmaz mı onu da görücez. yeter şimdilik. bay.

About bilgentolis

müziği, makyajı, parfümleri, kozmetiğe dair herşeyi, kedileri, ailesini, sevgilisini ve dostlarını çok seven biriyim. hepsi bu.
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>merhaba için 2 cevap

  1. Takhisis dedi ki:

    >hoşbuldumm :))

Bir Cevap Yazın

