>En son satın aldıklarım

>Selam tekrar. Şu sıralar sürekli birşeyler alasım var, durduramıyorum adeta kendimi. En son bir kaç parça birşey daha aldım. Bakalım nelermiş.

Neutrogena makyaj temizleyici: Seviyorum, kaç şişe bitirdim hatırlamıyorum. Fiyatı uygun, gözlerime zarar vermiyor. Yapısı daha az yağlı olsa daha iyi olurdu belki ama açıkçası seviyorum ben bu ürünü. İndirimdeydi aldığımda, 9 liraya almıştım yanlış hatırlamıyorsam.
Neutrogena göz kremi: Göz kremim bitti ve clinique almayı düşünüyordum. Yılbaşı indirimi için bunu ucuzlamış görünce alıverdim. Sanırım 3. tüpüm bu. Çok bayılmıyorum ama fena da değil. Yaş itibariyle henüz çizgi problemim yok zaten. Nemlendirsin ve aydınlatsın yeter bana. Bu krem de işimi görüyor şimdilik.
Lolita Lempicka parfüm: 30 ml 35 TL indirimi kaçırılacak gibi değildi. Çok seviyorum bu kokuyu çoook. Süper kalıcı, süper hoş bir koku. Sürdüğümde iltifatlar da alıyorum. Bu 2. şişem olacak. Daha çook kullanırım gibi geliyor.
Golden Rose Perfect Shine ruj no:212 : Bu tarz renklerden hiç haz etmezdim eskiden ama nedense bugünlerde ilgimi çeker oldu. Rujun yapısı yumuşacık, kremsi ve parlak. Simli iğrenç bir parlaklık değil elbette, su gibi sanki, çok sevdim. Fiyatı da sadece 4 lira. Daha ne olsun?
Yves Saint Laurent Rouge Volupte No:2 : İşte çok uzun zamandır istediğim ruj. Görür görmez aşık etti beni kendisine. O ne kremsi bir yapıdır, o ne tatlı bir renktir. Çok pahalı benim için (69 lira). Ucuz olsa alıp onlarca stoklamak ve her gün, herrrr an sürmek isterdim sanırım. Mükemmel.
Golden Rose 83 nolu oje: Bi kaç sene önce (ben sert metalciyken😛 ) bu renk bir oje süreceksin deseler asla inanmazdım herhalde. Şu an parmaklarımda zevkle taşıyorum. Çok tatlı bir renk. Ne deniyor buna, nar çiçeği mi?
Max Factor Miracle Touch Creamy Blush No: 14 : Son zamanlarda krem allık ister olmuştum ve Nars’ın krem allıklarından edinmek istiyordum. Fakat kullanabilir miyim diye şüphelerim vardı. Malum cildim yağlı, iyice yapış yapış- vıcık vıcık bir his verir mi diye çekiniyordum. Bu allığı indirimde 15 TL’ya görünce şansımı denemeye karar verdim. Sonuç: Eh. Yani sanırım ben toz allıklarımla mutluyum. Ürünün yapısı yumuşak, sürümü ve dağılması da kolay sayılır evet ama ne bileyim benim beklediğim şey bu değildi açıkçası. Forumlarda okuduğum kadarıyla krem allıklar mac 187 ve muadili fırçalarla sürülebiliyormuş ama ben bu allığın yapısını onlarla sürülecek kadar yumuşak ve kremsi bulmadım açıkçası. Krem allık sevenler denesin ama açıkçası ben tekrar almam.
Vee son olarak Loreal Volume Shocking rimel: Bu benim hayatımın rimeli kesinlikle. Bayılıyorum verdiği dolgunluğa. Ben tel tel ayrılmış ince kirpikler yerine dolgun kirpiklerden hoşlanıyorum. Elbette topak topak bir görüntü istemem ama çok ince tek tek ayrılmış kirpik arayışında da değilim. Ve bu muhteşem rimel benim işimi fazlasıyla görüyor. Tek katı diğer rimellerin 3 katına bedel. Bu sanırım 3. alışım aynı ürünü. Daha çoook alacakmışım gibi geliyor bana.
Evet en son aldıklarımın bir kısmı bunlar. Swatchlar da gelecek en kısa zamanda söz. Bi dahaki sefere kadar, öpüldünüz🙂

About bilgentolis

müziği, makyajı, parfümleri, kozmetiğe dair herşeyi, kedileri, ailesini, sevgilisini ve dostlarını çok seven biriyim. hepsi bu.
Bu yazı cream blush, golden rose, krem allık, lolita lempicka eau de parfum, loreal volume shocking, max factor, neutrogena, rouge volupte, yves saint laurent içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

>En son satın aldıklarım için 7 cevap

  1. >canım çok güzeller güle güle kullan🙂 rimeli ben de çok beğenirim🙂

  2. cecilia dedi ki:

    >çok güzel ürünlermiş hepsi neutrogenanın makyaj temizleyicisini denemek isterim doğrusu, golden rose oje ve ruj benimde severek kullandığım ürünler😉

  3. Roxelanne dedi ki:

    >bende ödülünüz var:)http://roxelanneinmakyajcantasi.blogspot.com/2010/01/gun-isg-odulum.html

  4. ALİ dedi ki:

    >bende alacaktım bu rımelı çok merak etmıştım.hem dolgun hem kapkara hem upuzun kırpık ıstıorum.loreal double extensın mı nedır onu aldım.bence çok muhtesem degıl.kotude degıl ama.

  5. simon dedi ki:

    >çok güzel ürünler güle güle kullan

  6. bondarica dedi ki:

    >hey u have golden rose in your contry? those nail polish are so good :X i love them

  7. Takhisis dedi ki:

    >bondarica, we have golden rose here and i think golden rose is a Turkish brand. i am glad you like their nailpolishes🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s